You are not logged in. (Login)
 
 
 
 
Skip FacultiesSkip Archives
 

Archives

arkib
archive_11121
archive_11121
archive_11121
 
Skip Latest News
 

Latest News

  • 29 Jan, 08:26
    MyLearn Administrator
    Penyelengaraan MyLearn (29 Jan - 2 Feb 20120) more...
 
 
 
Skip e-Kandungan
 

e-Kandungan

e-kandungan
 
 
 

Welcome to UMT Learning Management System (MyLearn).

Within this system you can find more tools and easier way to make your online learning happen. Online assignment, import questions, internal messaging and email modules, comprehensive grading mechanism and student activities monitoring will make your online learning one step ahead than before.

For student, you may log into the system using mynemo cridential information (username/password). After login please update your information and make sure you only using your student email (matricno@student.umt.edu.my).

Thank you and happy learning.




Helpdesk

If you need further assistant on how to use the system please call :

  1. Ext : 4368  Pn. Rosnaidi Jusoh
  2. Ext : 4221  En. Adie Irman
  3. Ext : 4378  Pn. Norlili Omar

Or you can email your enquiry to mylearn@umt.edu.my

 
 

Site news

Picture of MyLearn Administrator
Penyelengaraan MyLearn (29 Jan - 2 Feb 20120)
by MyLearn Administrator - Sunday, 29 January 2012, 08:26 am
 
Assalamualaikum w.b.t

Prof./Dato'/Datin/Dr./Tuan/Puan

Merujuk kepada perkara di atas, Pihak MyLearn akan melakukan
penyelengaraan penuh bagi pelayan MyLearn dan juga kursus-kursus di
MyLearn, Ini bagi membolehkan pihak kami menyediakan kursus-kursus bagi
semester 2 (2011/2012) bagi kegunaan pensyarah untuk memuat naik bahan
kandungan digital sebelum semester baru bermula.

Oleh demikian, Pensyarah yang ingin menyimpan rekod dan bahan-bahan
pengajaran digital yang terdapat di MyLearn boleh melakukan "self-backup".
Namun begitu, maklumat dan kursus bagi semester yang lepas masih tersedia
untuk
di akses oleh pensyarah dengan ke pautan "archive" yang akan disediakan oleh
pihak kami setelah penyelengaraan selesai.

Cara-cara untuk melakukan "self-backup" ialah :
1. pergi ke kursus di MyLearn
2. pada bahagian administrator click pautan backup
3. ikut arahan seperti dipaparkan
4. muat turun fail zip backup tersebut untuk simpanan pensyarah

Sebarang masalah dah bantuan untuk urusan "self-backup" boleh hubungi
pihak kami di mylearn@umt.edu.my


Sekian
MyLearn Admin

 
 
Skip LoginSkip Twitter!!
 

Twitter!!

 
Skip Online Users
 

Online Users

(last 1 minutes)
None